onsdag den 23. september 2009

karl who


.. idag har jeg Karl Who-t-shirten på, som jeg selv har lavet.

kan bedst lide den med en blazer over.

Blazeren er også ny. Eller ny og ny - den kostede mig 30kr i genbrug ;) Manglede en med lidt mere længde.


I dag skal jeg:

- få mit abonnement hos 3 sat i bero, så jeg kan få mig et engelsk simkort, når jeg flytter til London, og beholde mit nummer, så jeg har det, til når jeg engang kommer hjem igen.

- få min cykel repareret (godt jeg gemmer ALLE kvitteringer)

- bytte en nederdel.

- have livmoderhalskræftvaccine (av)

- rydde op

- følge caroline til dans

- være sammen med Pernille


Hvor er det godt, jeg bare er vildt overskudsagtig i den her uge!


2 kommentarer:

  1. lækkert outfit. er vild med t-shirten og støvlerne. forresten er det en super fin blog du har. Jeg har meldt mig som fast læser, og du kommer derfor også på min linkliste :)

    SvarSlet
  2. mange tak skal du have! :) ville også være fast læser af din, men skal lige ind i det her blog-sjov.. kan ikke rigtigt finde ud af det hele endnu :)

    SvarSlet