fredag den 25. september 2009

kære acne needle, hvor er i?


.. okay. et par acne needle jeans er simpelthen ikke til at støve frem? på trendsales er de kun i de ''forkerte'' størrelser, så øv, øv øv!


Er der nogen der ved, hvor der stadig forhandles denne model?


ellers må jeg tage the next best thing, et par højtaljede jeans fra American Apparel http://store.americanapparel.eu/rsart400.html#i som jeg kan købe når jeg skal til Berlin d. 16. august, for at besøge min søde veninde Aja, der nu bor i den lækre, tyske hovedstad.




4 kommentarer:

  1. nu ved jeg ikke hvilken størrelse du bruger, men jeg kender en hjemmeside, hvor de eftersigende skulle være i str 24 og 26 :) hvis du er interesseret kan jeg smide et link :)

    SvarSlet
  2. har lige set, at de kun er tilbage i str. 24, så medmindre du er meget lille, så hjælper det nok ikke så meget ;)
    men ellers er den lyse model på udsalg på acnes outlet side :)

    SvarSlet
  3. hehe. jeg kender ikke rigtigt mine størrelser i acne jeans. Bruger normalt small, 27-28 med 34 i benlængden, eller en damestørrelse 36.
    så 24 lyder ret ekstremt, og 26 tror jeg heller ikke, men det kommer selvfølgelig an på, hvordan de er i størrelsen.
    Ja, jeg har set den lyse vask på outlet, men vil helst have dem i sort eller grå :) ellers mange tak for hjælpen..

    SvarSlet
  4. Har et par på trendsales: http://www.trendsales.dk/annoncer/acne-needle-jeans/18994003?Refreshtsusersession=1

    SvarSlet