søndag den 27. september 2009

monki, kom til mig


eeej, hvor ville jeg gerne have fingrene i nogle af de her ting.


1. Gad virkelig godt have et fint taljebælte i vintagestil.. Det her ville være superfint til kjoler, hvor der skal skabes fokus på taljen. 100 kr.

2. Ruskind er superlækkert, og ville ønske, at jeg havde et eller andet fedt stykke tøj i det materiale. Den ser både rå ud, men også lidt mere feminin pga. den fine lysegrå farve. 1000 kr.

3. Oversize velour hårelastik. Haha, hvor er det bare totalt Jette Bang (min mor) i halvfemserne. Kan huske hun havde en i vinrød. Synes dog en sort er lidt mere klassisk, og den ville se godt ud i en høj knold. 20kr. (what?) Havde faktisk overvejet at lave en selv. Kan måske liiige presse udgifterne ned til samme pris. huh.

4. Stribet, oversize top til 180 kr. Helt ærligt, hvor er det lækkert og billigt! Virkelig fin til hverdag.. til alt!

5. Mønstret sweat til 350 kr. Jeg går nærmest aldrig i farver, og ja, jeg ved godt, at den her måske ikke har de mest sprudlende farver, men der er i det mindste lidt, og det ville lige kunne gå. Ville se fed ud med stramme, sorte jeans og mine sixtyseven støvler.


6. Bikerboots med nitter 400kr. Igen, en helt fantastisk pris! Min søde stedmor har netop købt et par lignende støvler, bare med spænder i stedet for nitteremme, der er fra mags magasin. Vil måske lokke hende til at låne mig dem, for de er superfede! Hvis ikke, så må jeg på en eller anden måde få fat i disse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar