torsdag den 17. september 2009

Ønskeliste 17/9-09







okay, okay.. nu starter jeg ud.






har efterhånden surfet lidt rundt på nettet og fundet virkelig mange lækre sager (endda til overkommelige priser), som jeg virkelig gerne vil have fingrene i.


1. Orange top fra FIFTH AVENUE SHOE REPAIR - set på deres hjemmeside sat ned til 298 kr.

det rygtes jo, at de brændte farver semi bliver det nye sort. Orange er nok en af mine hadefarver, men denne sag er ikke helt tosset.. Jeg ville tage den på med kulsorte, stramme jeans og grove, sorte læderstøvler.


2. Ur fra OASIS - på asos.com til ca. 233 kr.

Jeg elsker, elsker, elsker mit bøjleur i sølv. Selvom det ikke går mere (mangler batteri), har jeg det på hver dag. Det er et fantastisk accesory, og så er det et arvestykke fra min mormor. Dog kunne jeg godt trænge til et ur, der rent faktisk kunne vise mig tiden, og det her er pænt, enkelt og ikke særlig dyrt.


3. Pailletbukser fra TOPSHOP - på topshop.com til ca. 650 kr.

Jeg troede faktisk, at både haremsbukserne og pailletterne var ved at tage en færge ud af modebilledet, men jeg tog fejl. Jeg har fået nok af alt for skinnende pailletter (som de sorte), men de grå på disse bukser er faktisk superfede. Til hverdag ville jeg bruge dem med sorte ballerinaer og en nude eller sort basic bluse med dyb ryg.


4. Ruskindsskoletter fra BIANCO - i Bianco til 600 kr.

Superflotte! Farven er skøn, ruskind er nice, men jeg prøvede dem på forleden dag, og de er godt nok ikke rare! Så ønsket her er nok mest, at mine fødder bliver gode til at gå i totalt ubehagelige sko (for ej, hvor ville det bare være meget nemmere), men siden det nok aldrig bliver en realitet, får de lov til at blive stående i Bianco. Øv.


5. Lille taske fra GINA TRICOT - ginatricot.dk til 129 kr.

Elsker små tasker! Når alt kommer til alt har man jo egentlig kun brug for dankort (penge), evt. ID, nøgler, mobil og måske en læbepomade. Derfor vil jeg meget hellere slippe for ømme skuldre, som man altid får af at slæbe på en for stor (og alt for fyldt) taske. Dog rimelig surt at man bor i en ret kedelig provins, hvor Gina Tricot endnu ikke har slået sig ned.. ´


6. Gårdsangersko med nitter fra TOPSHOP - topshop.com til ca. 170 kr.

Nitter hitter! - også hos mig. Selvom der nok ikke er meget hold i disse sjove sko, så kunne de godt lige peppe slidte jeans og en hvid basictop op, og give det et mere råt look, der stadig er feminint pga. skoens form.


7. Blondebluse fra H&M - hm.com til 179 kr.

Selvom jeg har prøvet diverse beklædningsdele i blondestof, har jeg ikke rigtigt fundet noget, der var rigtig godt. Men jeg kan godt lide denne bluse, fordi den er løs og har virkelig flotte ærmer.

8. Bikerstøvle med plateau og kilehæl fra VAGABOND - 899 kr.

nej, nej, nej, hvor er de fede. Jeg kunne virkelig godt tænke mig et par rå støvler, og siden mine seneste skokøb har været med ekstra tanke på mine kære fødder, og derfor er uden hæl og rimelig flade, så kunne jeg godt bruge et par med højde. Ikke fordi jeg ikke er høj nok (180), men fordi det bare ser så flot ud med sorte jeans/leggings og en stor strik.

2 kommentarer:

  1. Hej C.

    Da jeg interesser mig selv meget inden for mode, så læser jeg på din hjemmeside hver dag. Især moden fra 1980érne er ved at komme frem igen, og derfor leder jeg efter et af de såkaldte bøjleure som du bl.a. har. Kan du ikke tage et par billeder af dit bøjleur, og ligge det på hjemmesiden..?

    Hilsen C. selv:-)

    SvarSlet
  2. hej du. hold da op, det er da evigheder siden du har skrevet - det må du undskylde.
    jeg laver et indlæg snarest muligt.

    SvarSlet