tirsdag den 29. september 2009

ønskesæt


jeg har godt nok mange gode ting i mit skab, men alt, alt, alt for ofte, står jeg, og er i tvivl om, hvad jeg skal tage på. Tøjkrise?


Hvis jeg havde disse stykker tøj i mit skab ville jeg godt nok være glad, for så skulle det da på med det samme!

Jeg er helt vild med rygsækken, men synes bare at prisen er lidt for krydret. Leder i genbrug og på trendsales efter en lignende taske..


Støvlerne er to die for - måske lige lidt for høje - men hold da op, hvor ser det bare superlækkert ud med sådan et par støvler med kilehæl.. Jeg så en ekspedient i en H&M i Århus i går, der havde et par fine og budgetvenlige på af slagsen. De er totalt udsolgt i Århus men kan købes her http://shop.hm.com/dk/shoppingwindow?dept=DAM_SHOE&shoptype=S (Det er et par skoletter med et lille spænde på med kilehæl til 249kr.)


1. Rygsæk fra Cos til 150 euro (ca. 1125 kr.)


2. Ankelstøvler med kilehæl fra Cos til 150 euro (ca. 1125 kr.)


3. Sweat fra Carin Wester for Weekday


4. Snow washed jeans fra Topshop til ca. 350 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar