fredag den 18. september 2009

Selvgjort er velgjort











DIY er det bedste. Elsker hvordan man kan peppe almindelige basics op på ingen tid for ingen penge.


Har længe villet lave en t-shirt med et kopi af printet på Karl Who?-tasken, som Karl Lagerfeld ses med, og det har jeg så lavet nu. Supernemt og ret cool..

Jeg købte tekstilfarve, som skal pensles på. Det er en farve, der trænger ind i stoffet, og ikke lægger sig som tryk ovenpå.. Ekspedienten i Panduro Hobby sagde, at det ville give det bedste resultat. Og det ser virkelig godt ud. Bedøm selv. :) Skal nok tage den på på et tidspunkt.
Pris: Hvid t-shirt fra H&Ms herreafdeling 40kr. Tekstilfarve (en dunk) 32kr.

Men nu til den t-shirt, jeg selv synes bedst om.
En sort t-shirt som jeg har syet skulderpuder i, og syet flot sølvreb på, for at skabe et uniformsagtigtlook på de markerede skuldre. Er virkelig tilfreds med resultatet!
T-shirten er magen til den hvide til samme pris, men udgiften for denne t-shirt blev lige lidt højere end forventet, da A (min søde kæreste, Anders) bar på mine ting på vej hjem fra byen. Så tabte han åbenbart posen med t-shirten, og jeg måtte købe en ny.

Så prisen afhænger derfor af, hvor klodset du eller din kæreste er.
Pris: Sort t-shirt fra H&Ms herreafdeling, 40kr, skulderpuder stof 2000, tror det var 16kr?, 2 meter sølvreb stof 2000, 22kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar