torsdag den 17. september 2009

VELKOMMEN

HEJ

Endelig gør jeg det, jeg har tænkt på i en evighed - bliver en blogger?

Jeg hedder Camilla, er 18 år gammel og er vild med mode. Jeg kommer fra Kolding og blev student fra Kolding Gymnasium i sommers. Nu prøver jeg at skrabe lidt penge sammen til jeg flytter til London d. 1. November, hvor jeg skal bo 6 måneder frem.

Mit ønske er, at min blog mest skal fungere som en modeblog, hvor jeg poster billeder af forskellige trends, eller af mine egne klæder og outfits fra gaden.
Hver dag bliver jeg inspireret af mennesker med mod, humor og sans for modens konstante forandring.
Min egen stil er egentlig ikke noget at skrive hjem om. Jeg holder mig helst væk fra farver, men ellers er det godt blandet i skabet - det meste er billigt, så det passer til mit budget.
Jeg er en stor fan af DIY! .. Nok ikke den næste deltager i Project Runway, men jeg kan da finde ud af, at bruge nål og tråd.



Udover modedelen skal ChapterC, som navnet også hentyder lidt, også handle om det liv jeg har, der ikke handler om tøj.
Fx har jeg en masse fantastiske venner og veninder (som godt nok også har en masse smækkert tøj), som er nogle virkelig, virkelig rare mennesker, der fortjener alt godt. Disse skønne piger og drenge bruger jeg meget af min tid sammen med, men holder også meget af at høre god musik, rejse, gå til koncerter, gå i byen, gå i biografen, gå i genbrug, gå på café - i det hele taget kan jeg godt lide at gå, så længe der er et (for)mål.
Derfor skal bloggen også fungere som en slags update på mit eget liv, så fx venner og familie kan følge med i min hverdag - også når jeg snart flytter til det store udland.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar