mandag den 12. oktober 2009

buys of week 40 and 41








wow, jeg har alligevel fået skrabet en del til mig på de sidste 2 uger. Med på billederne er ikke de to nye, sorte par jeans, som jeg købte, for mit gavekort på 1000kr til vero moda, som jeg fik for modeshowet. Vero Moda tøjet på billederne er også købt for dette gavekort, og er selv helt forundret over, hvor meget jeg kunne få for de penge.
er gået rimelig crazy i genbrug på det sidste, men det er godt og billigt, så jeg er glad!
1. Blondeleggings købt i vintageforretningen Zappa i Kolding til 120kr.
2. Cowboystøvler med spænde købt i genbrug til en flad 20'er. Vil nok farve dem sorte, så de ser mere bikeragtige ud. De er desværre en str. 40, så de er lige lidt for store, men det går nok.
3. Blondetop fra Vero Moda til 129,95kr.
4. Lysegrå top med åbne sider (smart med blondetoppen under) fra Bik Bok købt på udsalg til 40kr.
5. grå/lilla jakke med cremefarvede prikker fra vintageforretningen Zappa til 130kr. Minder mig om noget last season Stine Goya.
6. Haremsbukser med matte pailletter til 259,95 kr fra Vero Moda.
7. To stks (creme og sort) langærmede basics med pufærmer til 129,95 pr. stk fra Vero Moda.
8. Orange strik fra genbrug til 15 kr.
9. Sorte lakstøvler fra genbrug til 40kr. Superfede, men har købt dem som gave til min veninde Marianne, da de er en størrelse 37.
10. Marineblå/creme sømandsstribet strik i uld med knapper ved halsen fra genbrug til 35kr.
11. To stks t-shirts fra H&Ms herreafdeling til 39,95 pr. stk.
12. Mørkegrå boxtee fra Bik Bok på udsalg til 40kr.
13. Gucci-rygsæk købt i genbrug til 20kr. Ikke helt så fantastisk som den fra Cos, men den her er i god kvali og er sød.
14. Grafisk skjorte købt i genbrug til 20kr.
15. Uniformsjakke med guldbroderi fra H&M til 179,95kr.
16. Leggings nervøs velour fra Bik Bok til 129,95kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar