mandag den 26. oktober 2009

den sidste hveps i danmark


Mig og A kørte til Århus i morges, hvor vi ville kigge lidt nede i byen, før vi ville tage hjem i Anders' lejlighed, som han nu rigtigt er flyttet ind i.

Fik set få butikker og købte kun for 21 kroner. Vinduesshoppingen stoppede nemlig rimelig brat, da jeg så et par fede støvler i Dope, prøvede dem, så et andet par, tog fat i dem, og oplevede en ubeskrivelig smerte i min hånd/pegefinger. Først troede jeg, at det var en fejl på lynlåsen, der simpelthen havde boret sig ind i min finger, da jeg tog fat i støvlen, men da jeg smider den fra mig ser jeg, at der simpelthen sidder en hveps i min finger ved håndfladen (d. 26. oktober (!), hvor uheldig kan man lige være? Jeg rystede min hånd, men den sad bare fast, og det gjorde mega ondt.

Bagefter hævede min finger til triplus størrelse og og smerten blev ved. Man skulle tro, at jeg tissede med øjnene, så meget græd jeg.

Heldigvis havde jeg jo A med, som hjalp mig og fulgte mig op gennem strøget (!) til apoteket, hvor jeg fik nogle piller mod allergisk reaktion og nogle panodiler.

Er egentlig lidt skuffet over folk. Der var fyldt med mennesker på apoteket, men kun en spurgte mig om jeg var okay, og om jeg havde brug for hjælp, selvom jeg var ildrød i hovedet og tårene løb ned af mine kinder.



Blev simpelthen nødt til at fotografere min finger.. billedet er taget på vej hjem, noget tid efter jeg var på apoteket.


Smerten skal nok gå over.. hvad jeg frygter mere er, at jeg nu måske bliver bange for hvepse, når de kommer tilbage til sommer. Det har jeg aldrig været før.


Mig og A lavede en del teorier om, hvad formålet med ''uheldet'' kunne være. Måske var det skæbnen. Det var meget sjovt, og i det hele taget rimelig rart bagefter.
Sov i mere end 3 timer. vildt.



Nå. Virkelig et minusspændende og -moderelateret indlæg, men ville bare lige bevise, at shopping altså ikke er helt ufarligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar