lørdag den 31. oktober 2009

huha


pimkie fjerhalskæde . mbym top . h&m nederdel . vila leggings . vagabond støvler .


synes ikke lige jeg har haft den fedeste uge og dermed heller ikke det vildeste overskud til at blogge.

jeg pakker på livet løs og hold op, hvor er det mega svært. der er så meget jeg må lade blive herhjemme.

i går mødtes jeg med de fantastiske piger og drenge på den blå, for at sige farvel og hygge lidt. kys og kram og alt godt i verden til jer.

det var vildt dejligt, tog bare tidligt hjem fordi jeg var så træt.

på billedet kan man også se det nye hår :)

3 kommentarer:

  1. Hej. Fin blog du har her. Jeg tænkte på hvordan du har fundet job og lejlighed i London`?
    Mvh
    Lulu

    SvarSlet
  2. hej :)
    jeg bor på kfuk - det kan man søge på nettet. jeg flyttede ind i søndags og er derfor ikke begyndt at søge jobs endnu.
    hilsen C

    SvarSlet