tirsdag den 20. oktober 2009

ikea/polaroid-flip















I dag var jeg i århus for at besøge anders.

vi startede dagen med at tage ud for at måle op i A og Jannicks lejlighed, som desuden er rigtig fin. Der skal de nok blive glade for at bo.


Så tog vi i ikea for at købe diverse ting til A's værelse. Det var godt nok lidt besværligt, men han endte da med at få købt lidt :) han fortrød nok lidt, at han ikke havde en anden person til at hjælpe sig, da malm-kommoden skulle samles, for det var godt nok et større projekt.

Jeg kørte med min mor hjem og spiste aftensmad hos hende. jeg fik tømt det hvide skab og fandt nogle gamle tegninger fra da jeg var lille, min blokfløjte og en bog jeg helt havde glemt, som min farfar gav mig da jeg var helt lille. Den hedder Mine første 500 ord, og har de skønneste billeder, som jeg huskede med det samme, da jeg så dem igen. Kunne også huske hvordan min far har terpet månedsnavne med mig.. argh. Hvor var det hyggeligt at være barn, og hvor er jeg glad for, at jeg ikke har smidt den ud, for sad i en time med en lige så fascineret Caroline med bogen.


OG MIT POLAROIDKAMERA ER KOMMET!!!! WUUUHHHH!

.. nu skal jeg bare have skaffet nogle film til det..

indtil jeg får gjort det leger jeg lidt med http://www.rollip.com/, som er det jeg har brugt til at lave billederne med..

outfittet øverst er egentlig fra sidst jeg var i århus, men fik det ikke lagt ind.. ikke fordi det er specielt spændende, men jeg er superglad for min nye bluse, som ikke kostede mig mere end 99kr. nice.

på billederne: mig, aja, caroline, mads og anders.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar