onsdag den 14. oktober 2009

mentor by rützou


okay. mange bloggere har blogget om dem, og har måske købt sig et par, og jeg har været sådan lidt, ej, de er da fine nok, but what's all the fuss about.

Men det var da lige indtil jeg stod med de her babies i hænderne, inde i Falkenberg (tror jeg) på strøget i Århus.

nej, nej, nej, hvor er de mega lækre og flotte, og de vejer INGENTING! De må være de mest fantastiske høje sko at have på. Dog er prisen ikke så fantastisk - 2000 bops er lige i overkanten i forhold til mit budget.

Ekspedienten derinde var supersød, og sagde, at hun også synes prisen var lidt pebret, men at hun ville have foreslået et andet mærke, hvis hun vidste, at der var nogle der havde lavet en lignende støvle. Men det vidste hun ikke. Øv.

Hvis i har cash til det, synes jeg der var vildt mange lækre sko derinde - også nogle til overkommelige priser - og ekspedienten var sød, hjælpsom og havde forståelse for, at jeg bare ville kigge.

2 kommentarer:

  1. de er bare så meget prisen værd kan jeg love for. Jeg synes også at 2000 bops er super mange penge, når man er en fattiogrøv på SU, men det er næsten de eneste sko jeg har haft på de sidste 2 måneder ;)

    SvarSlet
  2. ja. de er så mega flotte. men nu bor jeg jo herovre.. :) så her rækker de penge langt til mange ting..
    ting som jeg skal til at fokusere lidt mere på som husleje og mad.. :)

    SvarSlet