søndag den 8. november 2009

brick lane

I dag var jeg på marked i brick lane med pernille og helena. det var nice og kom hjem med et par superfine øreringe og en halskæde i samme materiale som mit Stine Goya spejl.. (uploader billeder en dag)

Helena spiste østers og vi delte en rimelig lækker brownie. kunne bruge evigheder på marked eller i en butik med furniture and stuff.
mega lækre skrivemaskiner og telefoner, som især helena var forelsket i. derudover også superflotte, gamle plakater og bøger, som fx ,,why women wear clothes''..

Billedet er af mig (med ny jakke - en ud af to købte) og pernille i menneskevrimlen (ikke så massiv her) og er taget af Helena med hendes smækre spejlreflekskamera.

Btw. var jeg til open call i american apparels hovedkontor. Det gik faktisk ret godt så kryds fingre!

2 kommentarer:

  1. Skal i på KFUM hele jeres ophold, eller leder i efter lejlighed?

    SvarSlet
  2. jeg tror helst jeg vil blive på kfuk. :)
    det er billigere og der er flere sociale arrangementer. det kan jeg godt lide.

    SvarSlet