mandag den 23. november 2009

en dag i byen






i dag har jeg været i banken for at få lavet en bankkonto så jeg kan få noget løn, hvilket snart bliver aktuelt.. yay.


for i dag har mit dankort brændt. købte lidt ting til mig selv - den lækre skjorte fra h&m (tror jeg bytter min jimmy choo buksedragt. den er mega flot, men ikke så anvendelig), og de superflotte, sorte ruskindsstøvler som også er fra h&m, men som jeg nok også kommer til at bytte.. jeg bruger str. 39 og de er en str. 40.. og de er altså for store :( øv! de kostede ellers kun 50 pund.


udover det købte jeg et remix album i urban outfitters der hedder 2 many dj's. ret fede mix ind i mellem :) det kan jeg godt lide.. prisen var dog lidt krydret, 13 pund. Jeg fik to cd'er med MGMT og Ladyhawke for 10 pund i alt i hmv..


så købte jeg en ny kortholder i topshop, et par nye, sorte øreringe (når man bor 3 på et lille, rodet værelse bliver ting bare nemmere væk) og ent rødt hiv ribbon..
så købte jeg også en lyskæde for at skabe lidt stemning i min krog og.. dam, dam, dam, DAM!
... JULEGAVER!
i år bliver det billigt og godt :D
senere skal jeg på yo'sushi med helena.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar