mandag den 2. november 2009

her bor jeg nu














mmmnnnnn.

7 kommentarer:

  1. elsker London - jeg må snart komme til London igen!
    tænkte på hvad laver du i London - arbejde eller studie ? :)

    SvarSlet
  2. også mig :) jeg skal arbejde. i dag tager min far hjem til dk igen, og så skal jeg snart igang med at søge. Mange af dem jeg bor med er baristaer på starbucks.. så det er jo altid en mulighed. men skal til open call i American Apparel på lørdag. Der vil jeg vildt gerne arbejde.

    SvarSlet
  3. Wauw, ser fantastisk ud. Jeg prøver selv på, at kommer til London. Men synes det er lidt skræmmende helt alene. Og jeg vil helst finde job her hjemme fra, men synes det virker lettere uoverskueligt. Hvordan og hvorledes har du gjort?

    Mvh Benedikte

    SvarSlet
  4. fedt. tror bare man skal gøre det.
    jeg er da også lidt skræmt af alle de mange, forskellige indtryk. Men folk er bare så søde og rare, så tror bare man skal tage sig tid til at gå ud og søge jobs og vise hvad man kan.
    jeg bor på kfuk og mange herfra arbejder som baristaer på starbucks. jeg vil helst stå i butik :) begynder at lede efter jobs om nogle dage.. jeg prøvede også at kigge efter jobs hjemmefra, men jobs, som er til at få for sådan nogle som mig, bliver ikke lagt ud som opslag på nettet. Der henvender man sig bare der, hvor man gerne vil arbejde, og hvor de evt. viser i vinduet, at de søger staff..

    SvarSlet
  5. det kunne være at det var det man skulle satse på til næste år efter gymnasiet ;) hvor længe har du sparet op til det, og er det dyrt ?
    tænkte på bor du selv eller kender du nogen derover ? :)
    undskyld de mange spørgsmål, men jeg har altid drømt om at komme til London og bo, så det er jo rart at høre lidt om det inden man tager en beslutning :)

    SvarSlet
  6. jeg fik heldigvis lige et job i starten af august.. den løn jeg fik udbetalt to dage før jeg tog afsted, har jeg bare taget med + jeg får en løn i slutningen af den her måned.
    derudover havde jeg en opsparing, som jeg godt måtte bruge af til det her.
    min veninde pernille fra gym bor det samme sted som mig. vi rejste sammen.. :)
    derudover bor en pige, jeg har været venner med siden vi var små, også her..
    jeg betaler lidt under 3000kr i husleje. for det får jeg en seng på et delt værelse, og man deler toilet og bad på gangen. Morgenmad får vi hver dag inkl. i huslejen + 2 aftenmåltider i ugen.
    K (som jeg bor på) ligger i et rimelig lækkert kvarter, som føles ret trygt. Dog tager det kun 10-15 minutter, så står du inde på oxford circus

    SvarSlet
  7. det lyder super lækkert - det bliver i hvert fald ikke mindre fristende ;)
    men tak for svarene - det er altid rart at høre fra andre om deres oplevelser inden man selv springer ud i sådan nogle lidt "store" beslutninger - i hvert fald for mit vedkommende ;)

    SvarSlet