søndag den 15. november 2009

the jumpsuit

.. gik jo lige forbi h&m på regent street i dag, og kunne selvfølgelig ikke lade være med at gå ind og se på lidt jimmy choo.

Endte med at købe den her superfine buksedragt til 40 pund (ca. 330kr)

Resten af tøjet er jeg ikke helt med på, og priserne var heller ikke til at sammenligne med det jeg gav for buksedragten.

Var også inde og se skoene, smykkerne og taskerne. Skoene er ikke rigtigt min stil, men der var en taske jeg kunne lide, men den var også lige til den dyre side :)
Jeg spiste frokost med mor og elsebeth i carnaby street og aftensmad med mor på kinesisk i soho.. Mmnn.
i dag fangede jeg mig selv i at være irriteret over, at metropolitan line (en af de linjer, der går hjem til mig) først kom 12 minutter efter jeg var ankommet til baker street.
dumme camilla. hjemme kunne man jo vente like forever.
i morgen skal jeg til samtale i Aldo i Covent Garden.


2 kommentarer:

  1. Hvordan var udvalget af jimmy choo her på 2. dagen?

    Da MW kom ud var det stort set totalt ryddet fra butikkerne på første dag, så tænkte bare på om der overhovedet er noget at komme efter hvis jeg kommer derind på tirsdag, har nemlig ikke tid før...

    Og jeg kender desuden SÅ godt det med at skulle vente 10 min, det kan få min helt op at ringe, i den by jeg er fra i
    Jylland går bussen en gang hver halve time :D

    SvarSlet
  2. udvalget i accessories og sko er ikke specielt godt mere.. i den i regent street havde de i hvert fald kun bestemte størrelser tilbage.
    Men tøjet er like everywhere i alle størrelser.

    hehe, det er lidt for luksusagtigt at brokke sig over det :D

    SvarSlet