torsdag den 12. november 2009

lidt mere londonliv



























































huha, det var en masse billeder. taget med mobilen på farten :)
har stadig ikke noget arbejde. I går var jeg til jobsamtale i Urban Outfitters (hvor jeg vildt gerne vil arbejde). Det var et group interview, så det var en meget anderledes oplevelse. Derudover var der bare en vildt afslappet atmosfære og de to der interviewede os var også helt nede på jorden. Vi blev spurgt om vi kunne nogle party tricks. :D så skulle man vise dem, hvis man havde det. Og så lå der nogle ting i en bunke på gulvet som man skulle tage, og så skulle man fortælle hvorfor man havde valgt det, som man havde taget. Det var meget sjovt.
Dem håber jeg at jeg hører fra, ellers venter jeg stadig på svar fra American Apparel, hvor jeg var til Open Call.
I dag var jeg i Covent Garden med ansøgninger. Jeg scorede mig endnu en jobsamtale på mandag i skoforretningen Aldo. Lidt stresset manager, jeg snakkede med, men de andre virkede søde og skoene er jo superlækre.. Plus Covent Garden er nice.
Jeg var også inde med en ansøgning i All saints og i Mango (også i Covent Garden) og de virkede meget interessede.
Glæder mig til job og engelske homies.
Så gik jeg bare rundt og nød det der med, at man ikke helt ved hvor man er, men at man alligevel godt har en anelse. Fik en Gingerbread-latte (try it - for filan, den er god) på Starbucks og tog så tuben fra Holborn ind til Oxford Circus.
Så gik jeg ind i Selfridges.. Nåede ikke at komme derind med min far da han var her.. Det var faktisk superfint. Kom forbi en stand med spiselige dyr. Ja - the oven-baked tarantula is edible!
euw, euw, euw. Tog en af dem op for at se hvad det var, men den var ret krøllet sammen.. så læste jeg på skiltet at det var en (fucking) tarantel. så havde jeg lyst til at løbe skrigende væk.
På billederne ses lidt forskellige ting..
det første: En maaasse lækre sko fra Kurt Geiger. Trist at de er så dyre, for kunne godt tænke mig et par stykker.
nummer to: rålækker Alexander Wang taske.. (Selfridges)
nummer tre: fin h&m trend kjole med masser af nitter.
nummer fire + fem: h&m regent street med jimmy choo for h&m i vinduet. se lige skiltet; ''for details of the queue system visit h&m.com'' - av, shopperne må virkelig være seriøse den dag.
nummer seks: ret fin læderbolero fra Cos (kunne være et diy-projekt, hvis man kunne gøre det pænt)
nummer syv: my beloved sainsbury. 2 liter cola for 1 freakin' pund. man giver 99 pence for 3 liter af det billigste still water. no wonder at vi bliver federe og federe.
nummer otte: rikke jacobsen skåle som sælges i Cos. sjovt, de er superfine og jeg har dem faktisk selv.. til når jeg engang flytter hjem igen og i lejlighed.
nummer ni: Urban Oufitters' samling af polaroidkameraer. Glæder mig supermeget til de begynder at lave film igen i februar 2010.
nummer ti + elleve: kryb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar