onsdag den 18. november 2009

STØVLEN


der var den..

den jeg har ledt efter like forever - et godt alternativ til den møgdyre mentor by rützou støvle.


jeg prøvede disse fra Office i dag. hold op hvor er de mega behagelige at have på.
de koster 85 pund - lidt av - men det ender nok med, at jeg bliver nødt til at købe dem.
mangler noget at have på i byen og stiletter og vinterkulde sammen bryder jeg mig ikke om.

fandt dem lige på Office's hjemmeside for at se, om de måske var billigere der.. det var de desværre ikke og disse linjer lokker.


''Office MINKY LINKY BLACK SUEDE. Thinky you’ll look goody in these. This micro fibre wedge boot has a heel height of 11cm & a platform sole of 3.2cm. It comes with man made lining, sock & sole. Classic black works beautifully in style.''


Ingen kommentarer:

Send en kommentar