mandag den 14. december 2009

bloggen der sov


wow. tiden flyver bare afsted og jeg har nærmest minus tid til computer.


jeg ville ønske jeg kunne blogge mere, og håber helt klart det bliver en realitet, når mine to ugentlige fridage ikke længere skal gå med julegavekøb og tømmermænd.. eller i hvert fald bare julegavekøb. derudover har alt været ret mærkeligt på det sidste, men det skal nok blive bedre.


i dag skal jeg pakke julegaver ind og med pernille ud for at købe de sidste.


dog kan jeg stadig have tid til lidt fashion og mig selv.


ønsker mig stadig de forbandede minky linky støvler fra Office og er stadig rimelig pissed over, at den office-ekspedient der lovede mig at ringe når de kom, ikke gjorde det, hvilket resulterede i, at jeg gik glip af et par, da der kom en ny levering.

udsolgt på en dag.

der kommer en ny levering, så vente, vente, vente må man.


derudover ønsker jeg mig et par tracksuit pants (sweat pants) fra american apparel, men vi må ikke have dem på på arbejde. øv. så hvordan de blev stylet i vogue og det var super lækkert..

selvfølgelig var det pæne tracksuit pants og ikke løbebukser med adidasstriber..


mangler også en god, stor, sort lædertaske..


et par nye brogues. må jeg elske carnaby street for deres lækre butikker, fx swear, som har alt for mange fine sko.. også til mænd.


et køleskab og især en vaskemaskine. er ved at dø over, at jeg skal af med 3 pund pr. vask.

det er ligesom lidt under halvdelen af min timeløn - so not fair..

bliver nødt til at arbejde for at kunne vaske, og vaske for at kunne arbejde..


nå. men nu positiv, camilla.


glæder mig til min mormors brunkagepakke.. kommer jo ikke hjem til jul.

det bliver mærkeligt, men sikkert også hyggeligt nok.


god 14. (what!?) december til alle. :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar