fredag den 25. december 2009

christmas



GLÆDELIG JUL TIL ALLE



nu går jeg i seng..



jeg har været til jul i den danske kirke i London med pernille, maria og marias mor.
det var rigtig hyggeligt og sjovt, og nok så godt, som en jul uden sin familie nu kan være..
jeg savner alle mine bedsteforældre så meget.



jeg fik:

et hjemmelavet smykke med tykke lædersnore.
en lækker manii by adax taske, som jeg tidligere har blogget om.
sonia rykiel pour h&m undertøj (åbnede dog pakken før jul)
en masse slik
blade
penge
en ny stella in two



i morgen er der julefrokost på K, hvor vi skal være med til at lave maden. tror det bliver vildt sjovt.



2 kommentarer:

  1. lækker kjole! og sikke nogle skønne gaver :)
    god jul :)

    SvarSlet
  2. tak.. købte den da jeg kom herover, men har ikke rigtigt kunnet finde ud af at bruge den..
    men i går kunne den bruges :)
    ja, det var nogle gode ting.. sidste år fik jeg flytte-hjemmefra-ting i stride strømme.
    god jul.

    SvarSlet