lørdag den 19. december 2009

lovely




nogle nice ting jeg har fået/købt for nyligt..




kunne simpelthen ikke modstå officestøvlerne, og da en manager i office sagde, at de ikke ville få flere hjem, blev jeg nødt til at købe dem i lilla. synes ikke lige de er fantastiske i den farve, men jeg må i gang med noget sort suede dye..


og så fik jeg 10% discount ,,just because i wanted them so bad'' :D
det kan godt betale sig at være ivrig.

undertøjet er så mega nice.. virkelig flot.

arbejdet er stadig godt men glæder mig til fridag på mandag og juleaften (tak Ben)
i går kom en stor pakke med julegaver hjemmefra inkl. tre poser med bidder af himlen - min mormors brunkager. mmn.
i går brugte jeg det meste af den sene aften på at se en god sjat afsnit af jul på vesterbro med dejlige k-mennesker. :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar