onsdag den 23. december 2009

ørepynt


nye smykker til samlingen, som jeg har købt på det sidste..

ved ikke hvorfor, men synes lige pludselig at kobber er supernice, og siden jeg går i så meget sort, synes jeg det er en fed farve i stedet for de sædvanlige sølv- eller guldsmykker.
de kostede 2.99 pund i h&m.

de søde elefanter og nøglerne var med i en 4-pak også fra h&m til 1.99 pund.

i morgen er det jul. det er underligt at jeg ikke skal være hjemme og fejre min mormors fødselsdag.. alle skal arbejde og jeg har fri, så min dag skal nok gå med at rydde op og vaske tøj. fedt.
og så skal jeg til jul i den danske kirke med søde folk fra k.. vi er et par stykker tilbage :)

2 kommentarer:

  1. Hej C! Vi vil høre om du kunne være interesseret i at spotte for GadeMode.dk. Hvis dette har interesse, kan du skrive en mail til hovedkvarter@gademode.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.

    SvarSlet
  2. Hej Gademode!

    jeg har sendt jer en mail :)

    kh C

    SvarSlet