tirsdag den 29. december 2009

SALE


hi hi hi hi hi.. jeg kan godt lide udsalg i London.. :)
det er der til gengæld også en million andre mennesker der kan, og det mærkes tydeligt når man går rundt i Londons gader..
der var koldt, gråt og regnfuldt, men når man kommer hjem med nogle lækre ting, så tænker man ikke så meget over det.
pernille og jeg købte begge et par af de superfine wedges fra h&m divided s/s 2010, som Marie fra afashiontale også har blogget om her http://afashiontale.dk/2009/11/22/hm-ss-2010
de er dog allerede landet i London, og sidder nu på vores fødder..
15 pund måtte vi af med for sådan et par.. what a bargain!
posituren på det tredje billede er inspireret fra american apparels kampagne med deres lace bodysuit.. dog er jeg ikke helt så smidig som AA-modellen :D
jakken på det sidste billede er fra h&m trend også købt til 15 pund på 50 %.. dejligt..

5 kommentarer:

  1. De ser rigtige fine ud. Jeg bestilte mine for et par dage siden, glæder mig til de ankommer ...engang i marts.

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. glæd dig.. de er så fede.. havde mine på nytårsaften og de var både rare at have på og også super fab :)

    SvarSlet
  3. Hej. Hvordan er disse i str.? Vil nemlig ikke bestille i forkert str. Håber i kan hjælpe.!

    SvarSlet
  4. Jeg er også meget nysgerrig for at vide hvordan de er i størrelsen?

    SvarSlet
  5. hej piger..
    jeg bruger normalt 39 og de passer mig perfekt i 39, så de er vel meget true to size. :)

    SvarSlet