torsdag den 14. januar 2010

birthday


i går var det min fødselsdag, d. 13. januar.
19 år er jeg nu men det føles nu ikke så meget anderledes :)
bortset fra, at jeg nu må være rob-denis' ven på arbejdet, fordi jeg er ældre end hans søster.

havde en vildt god dag.

Rikke vækkede mig med fødselsdagssang og så spiste vi morgenmad sammen før jeg skulle jeg på arbejde.

Min manager havde arrangeret at jeg skulle have till-training og det fik jeg så. Har stået ved kasse ved alle mine tidligere jobs, så der var ikke så meget nyt i det, selvfølgelig bare et nyt system man skal sætte sig ind i.. Det gik fint nok, og de overlod mig til de betalende kunder..

Pludselig kommer mine søde kolleger op til mig ved kassen, mens de synger happy birthday, og giver mig et fint kort, samt den ih så lækre kage, som i kan se på billedet.

årh :) de er dejlige.

men hej til de pinlige, røde kinder da der jo stadig var masser af kunder.. Så viste det sig, at fyren jeg var i gang med at betjene ved kassen også havde fødselsdag, og at han var helt bange for, at de sang for ham..

så kom jeg hjem til k, og det var vildt dejligt. <3


2 kommentarer:

  1. tillykke med de 19 år! :)
    og det lyder da til at du har nogle super søde kollegaer! :)

    SvarSlet
  2. tak skal du have..
    ja, de er helt fantastiske :)

    SvarSlet