fredag den 26. marts 2010

acne

Den nye jobmulighed, jeg skrev om tidligere, er en mulighed for at arbejde for et af de mærker, jeg har allerstørst respekt for - Acne.
De åbner en butik i London, og deres rekrutteringschef flyver ind fra Sverige på mandag, hvor jeg, og selvfølgelig også nogle andre, skal til samtale med hende på et hotel i Hoxton tirsdag.

Faktisk troede jeg ikke de ville vende tilbage til mig, eftersom jeg sendte min ansøgning afsted for ca. 2 uger siden, og mine 2 venner Rob og Lisa sendte deres for en uge siden, og de havde allerede interviews..
jeg var derfor blevet endnu mere indstillet på at skulle hjem, og var faktisk begyndt at glæde mig ret meget til det.
men så kom der denne her ellers helt fantiske mail, men jeg sad bare og tænkte ''nej, nej, nej'', for så skal jeg jo blive her i noget tid endnu, for det er bare et job jeg ikke kan sige nej tak til, hvis jeg får det tilbudt.
Selvom jeg ikke 100% ved hvad jeg vil beskæftige mig med i min fremtid ved jeg dog, at det i hvert fald skal være noget indenfor modeverdenen. Derfor mener jeg, at det ville være en fantastisk mulighed at få foden indenfor hos en virksomhed som Acne, hvor jeg så evt. kunne vende tilbage til, når jeg engang har fået min universitetsuddannelse.

men men men.. det er jo ikke engang sikkert at jeg får det.
så jeg går bare og venter spændt.

6 kommentarer:

  1. hvor er det da bare spændende for dig - kan godt forstå du ikke kan sige nej, hvis du bliver det tilbudt! held og lykke med samtalen :)

    SvarSlet
  2. det er vildt spændende..
    huha :) tak skal du have.

    SvarSlet
  3. Held og lykke! Jeg gad sgu godt arbejde i Acne :D

    SvarSlet
  4. tak skal du have..
    det gad jeg også :) var til samtalen i dag. den svenske rekrutteringschef var kommet herover og samtalen var i lobbyen på et hotel i Hoxton i den smarte del af østlondon. meget over the top på en måde.. og man følte sig lidt speciel, selvom det bare var til en stilling som salgsassistent.
    butikken forventes at åbne i slutningen af juli og bliver 4 etager (synes jeg lyder lidt vildt?)
    får først svar i begyndelsen af maj, så jeg er gået i tænkepause.

    SvarSlet
  5. Det lyder satme som et spændende og interessant job!

    Krydser fingre for at du får stillingen. :)

    - Kasper SN

    www.kaspertanja.blogspot.com

    SvarSlet
  6. hej!
    ja, ikke? er også lidt spændt på at se hvad der sker..
    tak for det :)

    kh. C

    SvarSlet