tirsdag den 23. marts 2010

shoes for spring

femi femi femi.
har allerede købt de sorte, fra office, til venstre..
vil også gerne have fingrene i de cremefarvede til højre - det må blive på fredag når jeg får løn.

min nærmeste fremtid er stadig et stort mysterium.
da jeg havde været ude at se lejligheden i finsbury park - som jeg btw. ikke tog - var det som om der gik et lys op for mig.

jeg vil tilbage til danmark snart. har fået forlænget mit ophold på K med en måned, altså til d. 1. juni.. Så har jeg lidt mere tid til at tænke over hvad jeg gerne vil.
savner mine venner derhjemme og har på en eller anden måde lyst til at gå i gang med at læse.
Hvis jeg ikke finder ud af hvad jeg vil læse, begynder jeg at arbejde igen, for så at tage ud at rejse igen.. hvem ved hvorhen.

dog har jeg også søgt nyt arbejde her. det ville være det fedeste, hvis jeg fik det, men så bliver jeg nødt til at blive her et år endnu, ikke fordi der er specielt mange penge i det, men det pynter godt på CV'et.

udover det er jeg også i gang med en idé med AA's europa-chef. men nu må vi se hvad der sker med det. skal til møde med hende og de andre i aften. spændende.

nå, ja. så nogle af de fine forårssko kommer helt klart til at sidde på mine fødder... men hvor fødderne kommer til at gå henne er slet ikke til at vide.

1 kommentar:

  1. hvor lyder det spændende! Jeg går stadig og leger med tanken om at søge ind til efteråret :)

    SvarSlet