onsdag den 17. marts 2010

the viewing


så skal jeg ud og kigge på et værelse i en lejlighed ved Finsbury Park i morgen.
glæder mig meget til at se om det er noget for mig :)
billedet er nok meget harmonisk i forhold til hvordan der i virkeligheden er i området, men som mange andre steder i east er det en del af london der er hjem for mennesker fra hele verden og fra alle klasser..
det vil være billigere end min køjeseng på K, det vil tage mig 10 minutter at komme på arbejde og jeg vil bo tæt på mine engelske venner.
om det bliver mit nye sted ved jeg jo selvfølgelig ikke endnu, og selvom jeg elsker det gode sociale liv på K, bliver det også bare dejligt med sit eget værelse..
derhjemme plejede jeg at være en natteravn, men når man skal tage hensyn til sine roomies, nytter det ikke noget at være oppe hele natten..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar