onsdag den 7. april 2010

blackout




You are nothing
Without that someone
To keep you from
BLACKING OUT


_______

godt. så ligger jeg her. brugte 2½ time på A&E (skadestuen) for at finde ud af, hvorfor filan jeg vågnede op og havde så ondt i min fod.. resultatet blev: soft tissue injury. en vævsskade grundet overbelastning. du meine güte. thumbs up for London.

nå.. så jeg er 'sygemeldt' i et par dage. ringede til arbejdet, men der var ingen problemer. ''bless you, Camilla.''.

der er nu under to uger til jeg igen skal på lynvisit i danmark og jeg glæder mig som en gal. Pernille rejser jo hjem i nat. Det er underligt.. og trist at jeg ikke bare er frisk.

i dag skal jeg:

- i bad på et eller andet tidspunkt.

- hente flere fråsne ærter.

- se endnu mere af mandrillen.

- evt. supplere med lidt desperate housewives.

- registrere mit starbuckscard (på tide)

- ellers bare ligge i min overkøje med benet hævet og lidt koldt på foden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar