onsdag den 7. april 2010

bonus


jeg har fået en lille bonus for at være den bedste sælger på en dag.


en clothing bonus på £ 50.. jeg klager ikke.

er stadig i tænkeboks over hvad jeg skal købe.. der er kommet så meget lækkert, nyt, men jeg skal også tænke lidt på, at jeg nok snart skal hjem til danmark, og der er begrænsninger for, hvor meget jeg kan have med mig hjem.
men en af mine favorit styles, som vi har i butikken lige nu må være vores mesh jumperpants..
er ikke lige helt sikker på hvordan jeg vil bruge dem, men de bliver nok nødt til at komme med mig hjem alligevel.
helbredsupdate: umiddelbart går det stadig ikke bedre. jeg skal bare ligge, ligge og ligge, og kan stadig ikke gå, så skal heller ikke på arbejde i morgen.

seriøst, føler virkelig krykker ville være en lettelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar