onsdag den 21. april 2010

not matching

sort cardigan/jakke- Kokoon . skjorte - topshop . ring - YSL . sko - topshop .

Det passer ikke helt fantastisk sammen, men det er de 4 ting, som jeg craver allermest lige nu.
dog tror jeg ikke lige at kokoon-jakken og ysl-ringen kommer på tale, men jeg drømmer..
skoene er helt fantastiske! har kigget på dem på webshoppen i noget tid, og i dag prøvede jeg dem så lige.. håber stadig de er til at få på netttet, når jeg får løn på næste fredag.

yay.

i dag var der dejligt vejr. Jeg lå i haven og slappede af, faldt i søvn, hvilket resulterede i et 50% solbrunt ansigt. flot.

i morgen trækker jeg igen i American Apparel-tøjet.. Så kan jeg bare glæde mig til d. 3.-5. maj, hvor jeg fik rykket mine fly til..
savner mine piger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar