lørdag den 24. april 2010

SELFRIDGES


update.

på meget få dage er der sket rigtig meget!

jeg er blevet valgt til at hjælpe American Apparel med at åbne en concession i stormagasinet Selfridges..

Jeg var til approval hos Selfridges i går, og det gik super, så jeg ringede til American apparels hovedkontor for at høre, hvornår jeg så ville have sidste dag i butikken, og det viste sig så, at det var i går..

hold da op.. det var jeg ikke lige klar til. det var et stort tudescenarie, men siden mine bedste venner, rob og lisa, er blevet fyret, og mange af de andre dejlige mennesker, jeg startede med har fået nyt arbejde, var der alligevel ikke så meget at blive tilbage for :)

det er en fantastisk mulighed, at jeg skal hjælpe med at åbne vores concession og arbejde for Selfridges, den sidste måned jeg er her.


I morgen er der kun en måned til jeg skal hjem.. glæder mig så mega meget :)
dog var det lidt et chok i går.. kommer virkelig til at savne en masse mennesker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar