mandag den 14. juni 2010

272

udsalg fra bik bok

.. kroner var hvad jeg måtte af med, for alt det, der er vist på billedet.
ikke fordi det er nogle vildt fashionable ting, men buksedragten i midten er super til stranden, netkjolen har en enkel, fin detalje, og kunne nemt piftes op til en bytur, og pufkjolen med tyl er SÅ fin på (og så kostede den 49kr).. lidt som en sort Carrie-sag.. vil have et vintage-bælte i taljen på den..
er en sucker for feminint blondeundertøj, og den cremefarvede bh kunne jeg ikke stå for, især ikke når den kun kostede 35kr. Solbrillerne er lige til samlingen - de sidder godt og er pæne i størrelsen.. ikke noget lir med det.

1 kommentar:

  1. Jeg har fået en sjov idé, en slags konkurrence/forsøg, som jeg tror du kunne være interesseret i at være med i :-)

    tjek indlægget ud på min blog: http://inmyshoes1.blogspot.com/2010/06/jeg-har-faet-en-ide.html

    Send evt budskabet videre. :-) Det bliver sjovt.

    SvarSlet