tirsdag den 22. juni 2010

back from barcelona










gosh, jeg kunne godt tage til barcelona igen på onsdag.
hold da op, hvor blev jeg positivt overrasket.
her er få af de maaange billeder jeg tog. uploader nok et mere moderelateret billedindlæg senere.
jeg var der med min veninde Cathrine og vi boede på et ungdomshostel, der hed Albareda, som også var overraskende på den gode måde.
Stranden var super især når man tænker på, at det er en 'storbystrand'.
Det absolut fedeste må nok være vores bytur til Spaniens største natclub i Barcelona 'Razzmatazz' som har jeg ved ikke hvor mange etager og forskellige dansegulve og rum.. Crookers dj'ede på en af etagerne og det var SÅ fedt. Ellers syntes jeg bedst om 1. salen, som var indie floor, hvor der blev spillet dansevenlige versioner af numre fra placebo, temper trap, muse, phoenix, yeah yeah yeahs, mando diao osv.
til jer, der skal til barcelona: i SKAL tage på Razzmatazz. Så fed oplevelse, god stemning og fest med de fedeste typer, blandet straight og gay. Fantastisk.

2 kommentarer:

  1. Det ser mega lækkert ud! Og outfitet på første billede er virkelig flot :)

    Glitter Amalie blog

    SvarSlet
  2. Hej! det var også helt ubeskriveligt lækkert.
    tak skal du have :) det er shorts fra weekday og en blondetop fra american apparel.
    kh C

    SvarSlet