mandag den 7. juni 2010

distortion


så.. nu hvor jeg har masser af tid, burde jeg begynde at være lidt mere aktiv på bloggen.
christ, hvor er det underligt at være hjemme. I morgen er det to uger siden jeg kom hjem.
hvad skal jeg lave?
har dog prøvet at planlægge så meget som muligt.. fx var jeg i københavn for at besøge en veninde da der var distortion.. Der var jeg så var tirsdag aften til torsdag formiddag.. Det var så fedt, og næste år skal jeg helt klart være til distortion i hele perioden..
Fed stemning, fede mennesker i en fed by.. super.. Lige hvad jeg havde brug for til min kolding-depression..
Der blev selvfølgelig også købt lidt lækkert med hjem, som der måske vil komme billeder af senere.
nu er jeg så lige kommet hjem efter en indflytterfest-weekend i århus.. og der blev selvfølgelig også købt lidt.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar