fredag den 11. juni 2010

fredag



. Kjole brugt som t-shirt - Cos . Jeans - American Apparel . Bælte - American Apparel . Wedges - Shoe'shi bar . Blå silkejakke - Topshop . Taske - genbrug til en tyver . sort kat - gaden .


endnu en fordømt regnvejrsdag (troede d. 11. juni betød, at sådan sådan noget som sorte støvler, skulle være pakket laaaangt væk?)
jeg disliker dårligt vejr, midlertidig arbejdsløshed og kedelig provins.. trist cocktail.

heldigvis skal jeg ind og se Sex & the city 2 i aften..

4 kommentarer:

  1. Åhh kan sagtens forstå dig. Har selv boet i Kolding i 20 år, det er ikke ligefrem verdens mest spændende by :)

    SvarSlet
  2. haha, nej, det er det godt nok ikke.
    og nu hvor jeg lige er kommet hjem efter 7 helt fantastiske måneder i London, er det ikke nemt at vænne sig til.
    men hvad.. sommeren er vel på vej snart :)

    SvarSlet
  3. Ej det kunne jeg virkelig godt forestille mig. Jeg havde også svært ved at vende mig til det efter en lang rejse i asien, så jeg rykkede hurtig til Århus. Som så igen er blevet for lille, så nu må vi se hvad det bliver til i fremtiden :)
    Men det er spændende at læse om dit liv i London:)

    SvarSlet
  4. Hehe, tak. nu er jeg jo egentlig vendt hjem for at blive, men har virkelig lyst til at tage tilbage.. :) men flytter til århus enten snart eller næste sommer, for alle mine venner skal også læse i århus.. savner at vi er lidt mere samlet.

    SvarSlet