mandag den 28. juni 2010

heiss


Genbrugsskjorte med tiger-agtigt print



Helenas nyindkøbte genbrugsbukser, som virkelig ligner et par fra American apparel, jeg har.


et par rimelig grimme 3/4 bukser fra genbrug..

.. blev klippet til et par rimelig fede shorts.


I dag var jeg sammen med min gamle roomie fra London, Helena.


Vi skulle egentlig have været på stranden i det her sindssyge vejr, men ved ikke lige hvad der skere, men vi brugte i hvert fald rimelig lang tid nede i byen. det resulterede i disse køb + en del flere.
i morgen tager jeg til århus, hvor jeg skal til noget spændende, spændende. noget med et job, som jeg virkelig håber jeg får. Så bliver jeg i århus i et par dage, og håber på at få lidt besøg.
nu skal jeg ned og aflevere 'Luftkastellet der blev sprængt'. Den var ok, men synes ikke den var lige så spændende som de to første.
kan ikke tro at klokken næsten er ni og jeg stadig sidder og sveder..
i dag var sådan en dag, hvor man burde være naturist..

5 kommentarer:

  1. Tak, den tror jeg virkelig også jeg bliver glad for. Nu er jeg i århus i et par dage.. så vil jeg ned på den café i har blogget om, når min veninde kommer :)

    SvarSlet
  2. Bukserne blev rigtig fine da de blev til shorts :) det hele er faktisk bare rigtig fint :D

    kig forbi :)
    http://www.golddustandbubbles.wordpress.com

    SvarSlet
  3. Oh my. de shorts er bare fete!!

    xx T

    feel free to stop by sometime!
    myideaofstyle.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Cathrine - ja, de blev nemlig superfede.. ret godt klaret til en 20'er :D man kan jo altid lave om på det genbrugstøj man finder.. og hvis det ikke lykkes er det jo ikke de vilde penge, man har mistet :)

    T - Tak tak..

    jeg kigger forbi jer begge.

    SvarSlet