mandag den 14. juni 2010

mandag


skjorte - h&m trend . jeans - vero moda . desert boot wedges - river island . jakke - genbrug.

i dag var det faktisk meningen at jeg skulle tidligt op, videre med dagen og have ordnet mine ærinder inden danmark skulle spille.
det kommer så ikke til at ske, kan jeg godt se på det hele. ved ikke hvorfor jeg har brug for 11 timers nattesøvn. weird.
ved ikke hvorfor billederne er blevet så mørke + jeg undskylder for det konstant nedadbøjede hoved. det må jeg virkelig få vænnet mig af med..

Jeg skal egentlig heller ikke noget særligt. huskeliste:
1. På posthuset og hente den pakke fra mine engelske venner, som jeg ikke kunne hente i lørdags.
2. i centeret for at købe nyt undertøj, strømpebukser og evt. et par nye solbriller.
3. vaske tøj.
4. evt. pakke lidt.

nu vil jeg cykle og have 'we no speak americano' i mine høretelefoner.

4 kommentarer:

  1. Cool outfit! Jeg er vild med den skjorte. Fedt med huskelisten - sådan én havde jeg også lavet mig i dag. Antallet af afkrydsede punkter på listen: 3 ud af 7.

    SvarSlet
  2. tusind tak. den var et udsalgskup til 5 pund.. bargain :)
    haha, min liste var ret skuffende. i mit hovede syntes jeg der var mange flere ting jeg skulle. jeg har ordnet de to første og mangler nu de to sidste og mest kedelige.. øv.

    SvarSlet
  3. Det er et rigtig fint outfit - synes også skjorten er rigtig smuk, og blazeren!! Den er så flot:)

    SvarSlet
  4. tak skal du have.. begge dele var nogle fund. :)

    SvarSlet