lørdag den 12. juni 2010

tøjstativ


En fin garderobe skal på et flot tøjstativ eller i et flot skab. Jeg har et fint ikea-tøjstativ, som jeg bare ikke har samlet endnu, fordi jeg fandt et fint skab i genbrug, som jeg hellere ville have.
Dog blev det solgt, før jeg selv nåede derned med min 500-lap. øv.

nå, men efter at have set det øverste billede, hvor stativet ser ret fint ud, overvejer jeg alligevel, om jeg skal pakke det ud og få det ordnet.. Synes dog man skal have de samme bøjler hele vejen igennem, så det ikke kommer til at se rodet ud. Det må jeg lige finde ud af..
Dog synes jeg idéen på det nederste billede er 100 gange federe..
eller en tredje løsning. min mormor har et fint karlekammerskab, der bare trænger til lidt hvid maling. hmmm..
Hvad synes i?

4 kommentarer:

  1. Det nederste er jo vildt fedt!

    SvarSlet
  2. helt vildt! ville ønske jeg havde et lidt større værelse, så det kunne blive en realitet.
    :)

    SvarSlet
  3. Hej. :) Det ser fint ud på begge billeder.
    Jeg vil egentlig bare kommentere det med bøjlerne. Jeg har et lækkert nærmest industrielt udseende og robust 2 meter højt garderobestativ. Det bliv vist bestilt hjem via Inspiration i sin tid.
    Derpå har jeg ingen ens bøjler, blot en masse masse forskellige. Det fælles for dem er dog, at de alle er i klare far og primært gamle bøjler. Dem med plastikbånd snoet omkring og gamle malede træbøjler med tekst på.
    Jeg vil egentlig bare sige, at det ser rigtig godt ud, selvom de alle er forskellige. Og så er det dejligt at kigge på. :)

    SvarSlet
  4. Hej :-) jeg kan godt lide det øverste stativ. hvor har du købt det henne?

    SvarSlet