torsdag den 22. juli 2010

når weekday holder udsalg


.. er det altså ikke for sjov!
fik denne + en i sort (som uden rabat ville have kostet 2200 i alt) men jeg gav 200kr i alt.
ALTSÅ: EN JAKKE TIL 100KR???????
ved godt man måske har set dem, men har virkelig haft en kærlighed til den sorte længe, og nu hvor de var så billige tænkte jeg, at jeg måtte have begge to.. så kan jeg altid klippe frynserne af, hvis jeg bliver træt af dem.
derudover var der masser af cheap monday jeans til 60kr (igen what??) og toppe, kjoler og t-shirts til 20, 40, og 60kr. Så INTET, der kostede mere end 100kr i udsalget. vildt.
Nå, men ville bare lige informere om det, hvis det skulle være gået nogen forbi. :)

Søger stadig med lys og lygte efter en lejlighed i Århus.. i morgen efter arbejde tager jeg hjem til Kolding, hvor jeg skal ses med mine dejlige venner.

3 kommentarer:

  1. weekday har ikke en webshop, vel? :)
    det er en virkelig flot jakke!

    SvarSlet
  2. nej, desværre. ja, den er mega nice. og til sådan en pris kan man jo ikke lade den være. :)

    SvarSlet
  3. really cool blog!
    i followed(: do you want to follow mine?

    X lightningfactory.blogspot.com

    SvarSlet