fredag den 9. juli 2010

need.bigger.closet

lædernederdel - frelsens hær, 60kr.

prikket kjole - folkebiksen, 20kr.



meshkjole - folkebiksen, 20kr.

Blomstret skjorte - folkebiksen, 20kr.

sorte bukser med guldglimmer - folkebiksen, 25kr.


det er slet ingen hemmelighed at jeg er en sucker for genbrug. især her i lille kolding, fordi der ikke er særligt mange, der handler der, hvilket gør, at der virkelig tit er meget gode ting at finde.


nu har jeg weekend og holder fri fra århu og job.. i morgen skal jeg plukke jordbær og hyldeblomster med min far..

4 kommentarer:

  1. hvor er det nogle super fine sager - lucky you! men du har ret! i de lidt mindre byer er der nærmest ingen 'fashionista' der shopper genbrug, og så kan vi få det hele for os selv.. d;.

    SvarSlet
  2. hej.
    tak skal du have.. :) er også godt tilfreds.
    nej, præcis.. det er fantastisk. er også stor fan af genbrugshaller.. de ligger tit på landet, men så er der også virkelig meget af ALT. mega fedt.

    SvarSlet
  3. Jeg er fuldstændig enig, super lækre ting du fundet dig! (:
    Men jeg tænkte på hvor disse genbrugsbutikker ligger henne i Kolding?

    SvarSlet
  4. hello c!
    jeg tænkte på om du ikke kunne blogge lidt adresser på de genbrugsbutikker som du kommer i? - ligger den der folkebiksen i kolding? for så er jeg da meget interesseret i en adresse.
    og hvilke og hvor er der genbrugshaller?
    jeg er nemlig også fra kolding, og kunne godt bruge lidt ny shopping inspiration.

    - signe

    SvarSlet