torsdag den 12. august 2010

we will always have paris


Så er der kun tre uger til jeg skal på ferie! Denne gang går turen til Paris, hvor min mor skal ned på konference, så jeg tager med..
Jeg var i Paris for to år siden (wow, er det allerede så lang tid siden?) men nåede ikke på nogle museer. Da min mor skal arbejde ret meget, vil jeg se om jeg ikke kan nå nogle af dem, men skal selvfølgelig også shoppe, gå på café, og være sammen med min veninde Chloé, som er flyttet tilbage til Paris, efter hun også boede i London, hvor vi arbejdede sammen.
Glæder mig som et lille barn!

billede: maximumride.ning.com/profile/christinebolognino



4 kommentarer:

  1. Uhh jeg glæder mig til en lille paris guide bagefter :)
    /Louise

    SvarSlet
  2. hehe, der kommer helt sikkert billedstorm (;

    SvarSlet
  3. Mums! Der er så smukt, du skal virkelig glæde dig :) Flot blog, jeg glæder mig til at følge dig fremover. Er fast læser nu! Du er velkommen hos mig også. Tanker fra Andrea

    SvarSlet
  4. Hvor fedt du skal til Paris! Vi skal også snart afsted - det er så dejlig en by! :)

    www.linejacqueline.blogspot.com

    SvarSlet